Inlägg: 1499012
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Icing-Ove:
Såg det också, men Gnaget har väl också en bred trupp? ;-)
Dessutom ska vi i omgång 29 möta FBK på neutral plan, nämligen i Läkerol Arena.
+ 1
DariusK: Haha, du kan ha upptäckt något som stjälper hela schemat :-) Kolla omgången efter och AIK....
Redigerad kommentar