+ 1
Inlägg: 1499013
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Ni har väl läst senaste numret av klubbtidningen? Uffe skriver om säsongen som varit, intressant tycker jag.
"Känner också att om - och när man har någon som tar energi från gruppen så måste jag agera tidigare."
Hyfsad passning till Dick?
Icing-Ove:
Såg det också, men Gnaget har väl också en bred trupp? ;-)
Dessutom ska vi i omgång 29 möta FBK på neutral plan, nämligen i Läkerol Arena.