Inlägg: 1503192
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Smurfen: Huserade inte här inne då men var det den där nyårsbomben med en trio smäll-karameller?
Någon som förresten sett var de där klubborna på Gideåflygplats tog vägen? ;-)
NuMo: Ha ha ha den var grym !!
Men undra om han har en spelar bomb på G , om jag inte är helt fel ute så skulle väl han släppa en hockey bomb till Modo för ett par år sen men jag tror inte den har briserat än så nu kanske den gör det !! ??
Eller vad tror ni alla Modo älskare ?