Inlägg: 1503199
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Man kan ju undra om det spelar nån roll om man tjafsar med en bif eller försöka övertyga varandra om Anton Byströms kvalitéer. Känns som att båda leder lika mycket frammåt.
+ 2
Smurfen:
Han verkar stå utan kontrakt i varje fall:
www.eliteprospects.com/player.php?player=8587