Man hade tydligen börjat smida hemliga planer för en utematch på Kempevallen den här säsongen, som det nu inte blir någonting av eftersom kommunen tycks ha väldigt bråttom att riva stället.
Inlägg: 1511332
Svarskommentarer
Sv: Kempehallen
Petey21: Kanske lika bra det, börjar gå inflation i utomhusmatcher.
En per säsong kanske funkar.