Inlägg: 1513525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Possler kommer nog att bli riktigt bra, men jag vet inte om han duger i förstakedjan redan i vinter. Annars så har Müller potential att göra en hel del mål, för även du måste väl erkänna att han var betydligt bättre igår? (Fram till han blev satt som center).
arnio:
Sätt Possler med Sundström och Skröder. Han kommer att göra mål.