Sawchuk: Possler kommer nog att bli riktigt bra, men jag vet inte om han duger i förstakedjan redan i vinter. Annars så har Müller potential att göra en hel del mål, för även du måste väl erkänna att han var betydligt bättre igår? (Fram till han blev satt som center).
Inlägg: 1513528
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knycker från Timråboken. Denna kille har fått gå från sitt KHL lag. En center är vad som behövs. http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9271