Berka: Ett mindre bajsnödigt sätt att se på saken kan vara att man tänker att Modo, med två av sina toppcentrar långtidsskadade, kanske är lite sugna på förstärkningar?
Inlägg: 1513558
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Fråga inte mig, det är ju ni som bajsar på er av avund.
Själv ser jag ingen brådska att värva då vi har ung kvalité i laget
Själv ser jag ingen brådska att värva då vi har ung kvalité i laget