Inlägg: 1513565
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Ok. Vill du att jag ska föra det vidare in i vår bok, så du slipper uppröras?
'Hörrni! Inga skriverier om att någon free agent kanske hamnar i Modo, Berka tycker att det finns ung kvalitet i laget.' Typ?
+ 3
Själv ser jag ingen brådska att värva då vi har ung kvalité i laget