+ 3
Inlägg: 1513568
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Men lägg ner!
Ni har suttit å antytt att alla vill till Modo osv hela silly, de är ju fan de enda ni pratar om, hur vi har råd, jo för vi har ju Peter och macke som kan betala och bara dom knäpper med fingrarna så kommer vem som helst spela för oss.
Är ni så pass avundsjuka på oss och de vi har att ni försöker dölja det igenom att förlöjliga oss?
Ni har suttit å antytt att alla vill till Modo osv hela silly, de är ju fan de enda ni pratar om, hur vi har råd, jo för vi har ju Peter och macke som kan betala och bara dom knäpper med fingrarna så kommer vem som helst spela för oss.
Är ni så pass avundsjuka på oss och de vi har att ni försöker dölja det igenom att förlöjliga oss?
Berka: Ok. Vill du att jag ska föra det vidare in i vår bok, så du slipper uppröras?
'Hörrni! Inga skriverier om att någon free agent kanske hamnar i Modo, Berka tycker att det finns ung kvalitet i laget.' Typ?