Inlägg: 1518558
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertr?tt: Haha. Håll era smutsiga händer från vår flickfavorit. Kan iofs lägga in ett gott ord hos en målvaktsdansk. Billig. Villig att lära sig. Viss självförtroendesproblem men det kan överbryggas.
Dragan 2k: Det där om svensk hockey och juniorer ska vi nog inte fästa så stor vikt vid. Detta är bara ekonomi och Jante.
Att klubbar som bara fostrat medelmåttor(FBK,undantaget BÅG) ska hindra de som producerat riktigt bra spelare är ett skämt.
Sen tycker jag att Frölunda borde ge oss Lundkvist i år när ni fick låna Samme förra gången :)