Inlägg: 1518562
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertr?tt: Haha. Håll era smutsiga händer från vår flickfavorit. Kan iofs lägga in ett gott ord hos en målvaktsdansk. Billig. Villig att lära sig. Viss självförtroendesproblem men det kan överbryggas.
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Synd att detta ämne hamnade i intetsägande Apopå ingenting-tråden. Ifall man vill leta debatten om några år vill säga.
Steens kommentar kring detta är klockren och träffande. Torped i Kryssare!
"Alexander Steen välkomnar konkurrensverkets beslut. Samtidigt kritiserar han hur övriga elitserieklubbar agerar i frågan.
– Jag är väldigt glad över konkurrensverkets beslut och det jobb Kalle Bodén lagt ner oss spelare för jag förstår inte varför andra klubbar i elitserien ska kunna stoppa mig från att spela med Modo.
– Det har de ingenting med att göra. Och om de inte själva har några svenska NHL-spelare som kommer hem, så finns det ju 700 andra lockoutade spelare att välja bland"
+ 1