Inlägg: 1519828
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Du får väl helt enkelt lyssna på alla matcher på vanlig radio istället :) 60% fel match som sänds, 30% musik, 9% nyheter, 1% den match man vill höra :)
Får skaffa mig en kulram, de är nog min grej de!
Bruna bananer..