Berka: Du får väl helt enkelt lyssna på alla matcher på vanlig radio istället :) 60% fel match som sänds, 30% musik, 9% nyheter, 1% den match man vill höra :)
Inlägg: 1519836
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr: HAHAHAHAHA radiosporten i P4. ja sen är det ju massa annan meningslös sport dom ska bevaka så :))