Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Berka: Precis, fast nu har Brynäs pp så de kanske sänder därifrån:)

Denna länk visar dock Färjestad-Luleå

Jag har faktiskt inte hört så mycket Om Steen ännu.

Redigerad kommentar