Patrik Källstr: HAHAHAHAHA radiosporten i P4. ja sen är det ju massa annan meningslös sport dom ska bevaka så :))
Inlägg: 1519839
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Precis, fast nu har Brynäs pp så de kanske sänder därifrån:)
Denna länk visar dock Färjestad-Luleå
Jag har faktiskt inte hört så mycket Om Steen ännu.
Redigerad kommentar
Länkar:
tobbeey
tobbeey