Inlägg: 1523145
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HC 121004
NuMo: Varför fick inte Öberg vara kvar efter guldet ?
Han är rejält mycket bättre än Forsberg som spelat senaste åren, kan sätta en puck när han har läge och är från övik.
Beggärde han en vansinneslön eller skar det sig med någon ?
Patrik Källstr:
Puh! Det var fan svårt att träffa pucken sista minuten.
Peter Öberg. Gubben i lådan.
Bra benparad av Starkbaaum i slutet.Redigerad kommentar