Inlägg: 1523155
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HC 121004
supertr?tt:en sak är att de är olika spelartyper. Öberg kan inte spela center. Sedan har han utvecklats och blivit bättre.
NuMo: Varför fick inte Öberg vara kvar efter guldet ?
Han är rejält mycket bättre än Forsberg som spelat senaste åren, kan sätta en puck när han har läge och är från övik.
Beggärde han en vansinneslön eller skar det sig med någon ?