Inlägg: 1524192
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Avundsjukan kan ju gälla att ni är avundsjuka på att vi är svenska mästare också....så det gäller så att säga inte juniorsidan enbart,
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon som hört något hur det blev med de stenkastande modosupportrarna som skämde ut sig med att kasta sten på timrås supporterbuss efter matchen i omg. 2
Känns hyffsat viktigt att modo som förening och "normala" supportrar i modo tar ordentligt avstånd från detta.
+ 1
BIF96: Jag tycker det är lite småhumor att flertalet brynäsare allt som oftast påstår att vi är avundsjuka!?=)
Ja vet inte på vad det skulle va, kan inte komma på nått mer än att ni har en fin juniorverksamhet på senare år.