+ 1
Inlägg: 1524196
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Vem som vann SM året innan, det glömmer man snabbt. En filmare glömmer man däremot aldrig.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Eller så är det alla brynäsare som tror att alla andra är avundsjuka?!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Som vinnare av lilla SM finns absolut inget jag kan vara avundsjuk på. Från vår position under förra säsongen går det inte att nå högre.
Redigerad kommentar