Berka: att driva med spelare i landslaget för att deras namn inte klingar "svenskt" tycker inte jag är ok.
Inlägg: 1526203
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Och när har du tyckt att något som någon annan än dig själv är "Ok" i denna del av hockeysnack?