+ 2
Inlägg: 1526178
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: att driva med spelare i landslaget för att deras namn inte klingar "svenskt" tycker inte jag är ok.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Jsg tycker att det är strongt att du ö h t orkar leva med tanke på det förtryck du är utsatt för. Varifrån får du din styrka?
+ 4
arnio: Nu tänkte jag skriva ett långt jävla inlägg om hur jävla förtryckta vi svenskar blivit då vi inte tillåts hissa flaggan eller sjunga nationalsången på våra barns studenter utan att bli anklagade för att föra rasistiska påtryckningar etc. men jag orkar inte.