Inlägg: 1526209
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
I dagens samhälle - Tyvärr!
Avgå alla, jag ska kravalla!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag är inte rasist utan pianist, trycker ner både svarta och vita.
F.ö så menade jag inget illa med det jag skrev om Sverige. Tyckte bara det var lite roligt att vi inte har några med svenska namn som kan producera mål :) Nu ska jag sjunga nationalsången. Fast jag kanske måste be om tillåtelse först innan jag blir hängd?
Berka:
Är detta rasistiskt ?
www.youtube.com/watch?v=HMFMnCzaoQg&feature=share