Inlägg: 1526522
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Frölunda 121013
Bad_Brett:
Modo har ganska bra driv när man spelar in pucken i anfall. Några gånger nära, men det blir inget tryck.
Steen överdriver och har hållit pucken lite för länge ett par gånger, när det funnits bättre alternativ.
J F K:
När Kuben dömer kan vad som helst hända.
Jag förstår dock inte varför man sätter in Alsenfelt mot just Frölunda, som lär ha ett enormt mentalt övertag på honom efter 7-6-segern.