Inlägg: 1526531
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Frölunda 121013
NuMo:
Ja, men jag gillar ändå Steens sätt att hålla i pucken. Han kommer dra på sig markeringar vilket kommer skapa ytor i kommande perioder.
Bad_Brett:
Modo har ganska bra driv när man spelar in pucken i anfall. Några gånger nära, men det blir inget tryck.
Steen överdriver och har hållit pucken lite för länge ett par gånger, när det funnits bättre alternativ.