+ 2
Inlägg: 1534037
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MoDo 121113
NuMo:Hahaha. Det är med sådana kommentarer som man verkligen saknar tugget på 401!
+ 2
Sv: Växjö - MoDo 121113
NuMo: Ja, det var en skänk från ovan. Otroligt att få poäng (tom 2 p) när man spelar så uselt. Dock riktigt skoj med Starkbaum
bj21: Ser du sjön?
Susse trädde in i zon, gjorde en tveksam inbrytning som borde gått mot mål, men det hela slutar istället med ett fantastiskt mål.
Den matchen stal vi tillslut.
Redigerad kommentar