NuMo: Ja, det var en skänk från ovan. Otroligt att få poäng (tom 2 p) när man spelar så uselt. Dock riktigt skoj med Starkbaum
Inlägg: 1534048
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MoDo 121113
Snipan: Vare mkt snack om 4de linan här tidigare. Men idag var dom riktigt stabila tkr jag! (var för övrigt 3de lina idag kom ja på)