Inlägg: 1538886
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Frisco: lönelucka, 75,100,120 H/mån Får anta att man gör sig av med sthelik och hans löneavtal till hans nästa arbetsgivare.
Modo har då numera en lönepost mindre, och det jag undrar är väl hur mycket det kan röra sig om?
Berka: Du skrev ju lucka. Hur stor är luckan? Finns det nån lucka?
Redigerad kommentar