Inlägg: 1538889
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: inte omöjligt att man köper ut honom.
Dock så känns inte modo som några som har obegränsat med pengar, utan risken är väl att det finns andra hål att stoppa lönepengarna i...
Dock så känns inte modo som några som har obegränsat med pengar, utan risken är väl att det finns andra hål att stoppa lönepengarna i...
Frisco: lönelucka, 75,100,120 H/mån Får anta att man gör sig av med sthelik och hans löneavtal till hans nästa arbetsgivare.
Modo har då numera en lönepost mindre, och det jag undrar är väl hur mycket det kan röra sig om?