+ 5
Inlägg: 1546907
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: Jag förstår allt men drog bara allt till sin spets när jag skrev om att alla spelare som skrivit på förbinder sig att spela hela säsongen. Jag undrade mest lite skämtsamt var det står att man får bryta ett kontrakt men jag skulle nog ha infogat en :-)
+ 1
, du begriper väl att för att bryta ett kontrakt så måste båda parter vara överens och skriva under precis som en vanlig arbetsgivare gör om han vill göra sig av med en anställd.
De absolut enda sättet en arbetsgivare (Brynäs) kan göra sig av med en anställd (Cody) är om båda är överens om att bryta kontraktet och gå skilda vägar!
Jag har försökt förklara på de enklaste sätt jag absolut kan, begriper du inte nu så föreslår jag att du lämnar ämnet !
Mvh