1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507597 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1553786

Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
NuMo: DOM FÖRSÖKER JU INTE ENS!
Less jag blir på att dom inte tar i ordentligt!

Svarskommentarer

Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Så lamt som bara ett nonchalant Modo kan spela.

Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo

Monno:

Nöjda med slutspelsplatsen förmodligen. De verkar ju inte ens själva tro på att de ska hamna topp fyra.


Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno: idag bröts 3 trender på lite över 20 minuter.

1. Växjö gör mål i PP
2. Växjö gör mer än 1 mål
3. Uffe tar time Out

Redigerad kommentar


Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno: Växjö är inte särskilt bra, men jämfört med Modo är de grymma just nu. Skämskudde.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB