Inlägg: 1553786
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno:
Nöjda med slutspelsplatsen förmodligen. De verkar ju inte ens själva tro på att de ska hamna topp fyra.
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno: idag bröts 3 trender på lite över 20 minuter.
1. Växjö gör mål i PP
2. Växjö gör mer än 1 mål
3. Uffe tar time Out
1. Växjö gör mål i PP
2. Växjö gör mer än 1 mål
3. Uffe tar time Out
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Monno: Växjö är inte särskilt bra, men jämfört med Modo är de grymma just nu. Skämskudde.
Less jag blir på att dom inte tar i ordentligt!