Monno: Växjö är inte särskilt bra, men jämfört med Modo är de grymma just nu. Skämskudde.
Inlägg: 1553787
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
J F K: Om man inte ens tar ordentliga skär utan skjuter på lite gulligt med ett ben så, är det väl inte så oväntat.
PP nu. Fram med skämskudden.
PP nu. Fram med skämskudden.