Monno: Kousa är våran överlägset sämsta back för tillfället
Inlägg: 1553796
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Berka:Alla är usla. Ahnelöv gjorde självmål. Torp är tuff, men kan inte passa. Cumiskey skulle inte ens ta en markering framför mål om hans så krockade med motståndaren osv.