Berka:Alla är usla. Ahnelöv gjorde självmål. Torp är tuff, men kan inte passa. Cumiskey skulle inte ens ta en markering framför mål om hans så krockade med motståndaren osv.
Inlägg: 1553800
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
J F K: muller har bränt lägen idag, uj uj!
Fan Uffe blev förbannad men spelet blev nästan sämre hahaha
Fan Uffe blev förbannad men spelet blev nästan sämre hahaha