Berka: Precis som förra matchen så blir de enda avslut vi tar i PP lyftningar från back för styrning och slumpen.
Inlägg: 1553807
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
NuMo: tar ju avslut iaf, men bränner vi såhär bra lägen när vi spelar årets kanske sämsta match så lär vi mest troligt inte vinna.
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
NuMo: så hade ju Brynäs seriens bästa pp ifjol...
Lite bättre sista pp utan att vara bra.
Nu har vi spelar upp oss och är bara usla.
Lite bättre sista pp utan att vara bra.
Nu har vi spelar upp oss och är bara usla.