Monno: Äntligen Nagy! Den där har vi saknat!
Inlägg: 1561263
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Monno: Asolut. Med tanke på hur lite han skapat så funderade jag på om inte han borde vara bänkad. Tur att han inte var det.
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Monno:
Viktigt! Jag bryr migmer om det där än hur det går i matchen. Det där vill jag se i slutspelet!