Monno: Asolut. Med tanke på hur lite han skapat så funderade jag på om inte han borde vara bänkad. Tur att han inte var det.
Inlägg: 1561265
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
NuMo: läser man på live uppdate från matchen så verkar "täckt av spelare" dyka upp i nästan varje fält när Modo har PP