Inlägg: 1561285
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
NuMo: Ändå ok match. Det såg bra ut i offensiven iaf, men hemåt är det mörkare.
Torp tyvärr bedrövlig idag. Ibland verkar han få för sig att spela så svårt. Det är enkelt han ska spela! Då är han en ok back.
Torp tyvärr bedrövlig idag. Ibland verkar han få för sig att spela så svårt. Det är enkelt han ska spela! Då är han en ok back.
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
NuMo: skönt att vi stökar bort alla förluster innan slutspelet
+ 2
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
NuMo: Skröder är het framför mål, men vad hjälper det när de som skall göra uppspelen spelar som idioter?
Berka: Stämmer nog bra.
Påhlsson utvisad tillsammans med en HV-spelare. Vi har tagit ut målvakten.
Vi slarvar med varenda passning nu när vi måste sätta tryck.