Inlägg: 1561291
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Monno:Ja, kanske den bästa förlustmatchen? Det ville sig inte ända fram - MoDo (Starkbaum) hade några svarta minuter, där de förlorar matchen - men förutom den "dippen" var det rätt bra spel, de proppade o tryckte på, betydligt bättre än de 2 föregående matcherna. HV var ju rätt bra, o målisen nästan stod på huvet mot slutet.
Ja var oerhört f:ad vid 1-4 - tur jag inget skrev här då. Men sen tycker jag de spelar upp sig, men når inte ända fram! Nä Torp är ingen höjdare - men KANSKE höjs nivån i Slutspel, o han kan börja proppa på hårdare, utan at åka ut? Kul o se Ahne ge Jämtin vad han tål!
Jaja, bara invänta Slutspel nu . uppåt tar de sig ju INTE.
Sv: MODO Hockey - HV71 2013-02-16
Monno: Håller med. Torp skall hålla sig till bentacklingar och skit.
Torp tyvärr bedrövlig idag. Ibland verkar han få för sig att spela så svårt. Det är enkelt han ska spela! Då är han en ok back.