Feg coaching att inte våga bänka/flytta etablerade spelare som inte är het.Som det är nu så får man hur mycket chanser/istid oavsett om man presterar el inte.
Inlägg: 1563435
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brie: så har det väl varit sen pirros tid som huvudtränare!
Dock tycker jag inte man kunde gjort något annorlunda från gårdagsmatchen, Modo utan 2 etablerade spelare är inte bättre, eller jo kanske lite för igår såg många mest bara trötta och slitna ut.
Dock tycker jag inte man kunde gjort något annorlunda från gårdagsmatchen, Modo utan 2 etablerade spelare är inte bättre, eller jo kanske lite för igår såg många mest bara trötta och slitna ut.