Inlägg: 1563470
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Tycker det ser ut som Modo har tappat sitt press spel och tänker för mycket hemjobb, tydligt när dom ligger under med 2 -0 i tredje och backar hem istället för att sätta hög press och tvinga motståndarna till misstag även i mittzon för att få spelvändningar. Bristen på mål framåt är problemet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:Jag tror de är viktigare än vad många tror. De tar energi och kraft från de andra lagens toppspelare vilket gör det lite tacksammare för Kempe och några andra tänkta "poänggörare".
Dock tycker jag inte man kunde gjort något annorlunda från gårdagsmatchen, Modo utan 2 etablerade spelare är inte bättre, eller jo kanske lite för igår såg många mest bara trötta och slitna ut.