Inlägg: 1565492
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Känns ju dock föga troligt att han är förkyld i flera veckor. Något är det ju iaf.
För övrigt, visst blev Kousa bänka i tredje igår? Eller missade jag bara å se honom?
För övrigt, visst blev Kousa bänka i tredje igår? Eller missade jag bara å se honom?
Att Ullmark står är ju alsenfelts "fel".