Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Känns ju dock föga troligt att han är förkyld i flera veckor. Något är det ju iaf.

För övrigt, visst blev Kousa bänka i tredje igår? Eller missade jag bara å se honom?