1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507707 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1565533

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Är det någon som sett press.konf. från igår?

Skulle vara oerhört intressant å höra vad ulf säger om att Modo går på halvfart!

#Vi har så dåligt tränat lag att vi måste ha ett åtgärdspaket i form av vila för att orka spela slutspel?

#Vi vill lura alla att vi är i svindålig form och köra överaskningsmomentet!

#Modo vann mot brynäs, förlusten var bara en synvilla!

#Jag når inte ut till laget, ge mig 3 sobril!


Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: "Jag kommer snart att vinna guld", säger Ulf Samuelsson.
Annars är man ju lite nyfiken hur det går för Anders Forsberg borta i USA. Vilka lirare kollar han på? 

Redigerad kommentar


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB