Inlägg: 1565533
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: "Jag kommer snart att vinna guld", säger Ulf Samuelsson.
Annars är man ju lite nyfiken hur det går för Anders Forsberg borta i USA. Vilka lirare kollar han på?
Annars är man ju lite nyfiken hur det går för Anders Forsberg borta i USA. Vilka lirare kollar han på?
Redigerad kommentar
Är det någon som sett press.konf. från igår?
Skulle vara oerhört intressant å höra vad ulf säger om att Modo går på halvfart!
#Vi har så dåligt tränat lag att vi måste ha ett åtgärdspaket i form av vila för att orka spela slutspel?
#Vi vill lura alla att vi är i svindålig form och köra överaskningsmomentet!
#Modo vann mot brynäs, förlusten var bara en synvilla!
#Jag når inte ut till laget, ge mig 3 sobril!