Inlägg: 1566256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: visst känns det mer å mer som att Sundström gör sin sista säsong i modo och nagy är ju frågan om han får förlängt, en rejäl lönesänkning så absolut.
Men jo vi behöver några spelare till nästa säsong, typ en lord Byron typ, en spelare som göra medspelarna bättre!
Men jo vi behöver några spelare till nästa säsong, typ en lord Byron typ, en spelare som göra medspelarna bättre!
Annars är man ju lite nyfiken hur det går för Anders Forsberg borta i USA. Vilka lirare kollar han på?
Redigerad kommentar