Inlägg: 1566259
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:Ja, typ en Aleander Steen och minst en stor elak back, som kan tackla och slå en och annan öppnande passning!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Nagy och Müller kommer att lyfta i slutspelet. Har inte gillat att MoDo släppt det fysiska spelet under seriespelet. Förväntar mig att det kommer tillbaka snart....
Men jo vi behöver några spelare till nästa säsong, typ en lord Byron typ, en spelare som göra medspelarna bättre!