Åke Westerlind: om man nu beslutat att kalla hem bysse från Örebro, bör man inte ta med han i laget omgående?
Inlägg: 1566396
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Det var väl han själv som ville åka hem eftersom han inte ville sitta på bänken i Örebro. Dagsformen är säkerligen inte den bästa. Han mår nog bra av att spela lite i J-20 och återfå lite självförtroende.