1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507729 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1566403

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Berka:

Det var väl han själv som ville åka hem eftersom han inte ville sitta på bänken i Örebro. Dagsformen är säkerligen inte den bästa. Han mår nog bra av att spela lite i J-20 och återfå lite självförtroende.


Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jaha okay, ja det är ju 2 bra tillskott i J20 om inte annat ;-)

Tråkigt att man kan förstöra sin egen karriär med något så ynkligt som taskig attityd.. Men men

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Lustigt det där att både Hari och Byström vill bli utlånade för att de får för lite speltid mot de "förtjänar" i elitserien. Resultatet blir att de båda i princip hamnar på bänken i allsvenskan.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB