Inlägg: 1566403
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jaha okay, ja det är ju 2 bra tillskott i J20 om inte annat ;-)
Tråkigt att man kan förstöra sin egen karriär med något så ynkligt som taskig attityd.. Men men
Tråkigt att man kan förstöra sin egen karriär med något så ynkligt som taskig attityd.. Men men
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Lustigt det där att både Hari och Byström vill bli utlånade för att de får för lite speltid mot de "förtjänar" i elitserien. Resultatet blir att de båda i princip hamnar på bänken i allsvenskan.
Berka:
Det var väl han själv som ville åka hem eftersom han inte ville sitta på bänken i Örebro. Dagsformen är säkerligen inte den bästa. Han mår nog bra av att spela lite i J-20 och återfå lite självförtroende.