Inlägg: 1568179
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Regehr har kontrakt över nästa år.
Fast du kanske menade för en längre tid?
Fast du kanske menade för en längre tid?
Redigerad kommentar
Jag tror oxå att cumiskey skulle vara bättre i defensiven om han inte spelade med lehtuvori som i mina ögon är en av hela elitseriens sämsta backar defensivt.
Nä nu äre bara jobba på att få regehr kvar i klubben.