Inlägg: 1568187
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Jag menar för några säsonger till, han är otroligt skicklig i PP, kan spela tufft och är bra åt båda håll, en sån spelare vill jag ha kvar i klubben:)
Fast du kanske menade för en längre tid?
Redigerad kommentar